Reklamacje
- Siostry w butelce s.c. sprzedają produkty nowe bez wad. Jeśli towar jest wadliwy, odpowiada za to spółka.
- Zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego, każda rzecz zakupiona w sklepie internetowym może być reklamowana w czasie 2 lat od momentu zakupienia jej przez klienta (dotyczy to wszelkich wad oraz niezgodności towaru z umową).
- Towar uznaje się za wadliwy w szczególności wtedy, gdy nie ma zwyczajnych lub przedstawionych właściwości, nie spełnia swojego celu, jest niezgodny z wymogami ustawowymi lub nie został dostarczony w uzgodnionej ilości. Zwiększona wrażliwość lub reakcja alergiczna na dostarczony produkt nie stanowi podstawy do uznania wadliwości towaru. Podobnie wady prezentów lub towarów bezpłatnych nieobjętych zamówieniem nie stanowią wady towaru. Zdjęcia produktów w naszym sklepie internetowym mają charakter wyłącznie poglądowy i nie stanowią wiążącego opisu właściwości produktów (np. opakowanie może różnić się ze względu na zmiany wprowadzone przez producenta).
- Reklamacje należy kierować pod adres email kontakt@siotrywbutelce.pl, bądź na adres pocztowy Siostry w butelce s.c. Ul. Dr. W. Eichlera 25, 95-200 Pabianice.
- W przypadku reklamacji należy dostarczyć Sprzedawcy wszelkich niezbędnych informacji do identyfikacji zamówienia tj. paragon zakupu lub jego kopia, numer zamówienia, okoliczności zauważenia wady, data zauważenia wady oraz danych osobowych Reklamującego tj. email i numer telefonu wraz z preferowanym sposobem rozpatrzenia reklamacji.
- Reklamujący wysyła wadliwy towar Sprzedającemu na własny koszt. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, Sprzedający zwróci Kupującemu koszty przesyłki, po przesłaniu kopii bądź skanu dowodu ich poniesienia na adres kontakt@siostrywbutelce.pl
- Siostry w butelce s.c. rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni. O sposobie jej załatwienia poinformuje Klienta wiadomością email bądź sms.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Klient otrzyma zwrot należności w takiej formie w jakiej dokonał Sprzedającemu przekazania należności.
- W sytuacji gdy reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, Reklamujący otrzyma zwrot towaru na adres, z którego została wysłana reklamacja oraz zostanie poinformowany o przyczynach nieuznania reklamacji wiadomością