Jak narodził się pomysł na "Siostry w Butelce"? Co zainspirowało Was do stworzenia własnej marki zapachowej i jak wyglądały pierwsze kroki w realizacji tego pomysłu?
Z perfumami jesteśmy związane od zawsze. Zaczynałyśmy jako sprzedawczynie – codziennie rozmawiałyśmy z klientami o tym, co lubią, czego im brakuje i dlaczego zapachy, które kupują, nie utrzymują się tak długo, jakby chciały. Szybko zrozumiałyśmy, że na rynku brakuje perfum, które byłyby naprawdę trwałe, a jednocześnie przystępne cenowo.
To wtedy w naszych głowach pojawił się szalony pomysł: stworzyć coś własnego, coś, co pachnie pięknie, intensywnie i długo. Nie miałyśmy pojęcia, że będzie to aż tak trudna droga. Zaczynałyśmy w czasie pandemii, kiedy świat się zatrzymał, a my marzyłyśmy o wejściu na rynek. Okazało się też, że produkcja perfum to zupełnie inna bajka niż ich sprzedaż. Brakowało nam doświadczenia, ale miałyśmy coś cenniejszego – kobiecy upór i optymizm….
